052-9097234 טלפון
איש קשר: מירי
צימרים ארץ אהבתי
ישוב: אבן מנחם אזור: צפון
Open
גולשים שצפו בסיור
23443 צפיות
שתף עם חברים
יומן תפוסה אונליין











מבצעים חמים
אין מבצעים


אודות המקום

היוקרה של צימר ארץ אהבתי

 
מתאים למסיבות רווקים או רווקות בריכה מחוממת ומקורה
בתוך היישוב אבן מנחם, מחכה לכם מתחם צימרים מקסים שנקרא ארץ אהבתי. סיור וירטואלי יגלה לכם כי במתחם זה יחכו לכם 4 בקתות צימרים יוקרתיות במיוחד - 3 בקתות מפנקות ועוד בקתה שמהווה את הסוויטה המלכותית במתחם.

הצימרים הללו מתאימים למי שמחפש קצת שקט מכל הרעש וההמולה, ורוצה ליהנות מחופשה זוגית מפנקת במיוחד, במקום המושקע ביותר שיש.

מה המתחם כולל?
בתוך צימר ארץ אהבתי, תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לחופשה המושלמת שלכם: הכנסו אל הסיור הוירטואלי ותמצאו כי זה מתחיל בג'קוזי פרטי שיש בתוך כל אחת מהבקתות.

בסוויטה המלכותית אף תהיה לכם סאונה יבשה פרטית לשימושכם האישי. בכל הבקתות תחכה לכם מיטת עץ זוגית ענקית, עם סדינים רכים ונעימים במיוחד ומזרן מפנק.

זו חופשה מפנקת!
כמובן שבתוך הצימרים גם יחכה לכם בקבוק יין זוגי מהבציר האיכותי של רמת הגולן. כמו כן בתוך כל בקתה יש מערכת קולנוע ביתית.

כפי שרואים בסיור הוירטואלי בסוויטה המלכותית תקבלו תוספת של ג'קוזי ספא עצום, עם נוף מדהים לכל האזור. בקיצור - זו החוויה המושלמת.

תגיות: ארץ אהבתי , אבן מנחם , צפון , צימר , צימרים , בריכה , בריכה מחוממת, בריכה מקורה, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, לופט מבודד,
כל הזכויות שמורות © 2017
* המידע המופיע באתר ביז 360 מעודכן ע"י המפרסמים ובאחריותם *
התמונות הסיורים קודי התכנות והמידע באתר זה מוגן בזכויות יוצרים חל איסור להעתיק או להשתמש בכל דרך שהיא ללא אישור בכתב מהנהלת ביז 360
כל האמור באתר ביז 360 הינו המלצה בלבד, כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.